Salone del Mobile.Milano, poznat po svojoj inovativnosti i sposobnosti da definiše budućnost dizajna, ove godine se predstavlja na jedinstven način...
U saradnji sa Publicis Groupe i uz naučnu podršku Paola Ćukarelija, osnivača DensityDesign Lab na Politehničkom univerzitetu u Milanu i direktora Centra za dizajn na Northeastern University u Bostonu, Salone del Mobile.Milano lansira komunikacionu kampanju koja koristi veštačku inteligenciju (AI) kako bi prenela priče, emocije i veze koje sajam pokreće.
Kampanja, koja će se od 27. marta kretati ulicama Milana na istorijskim tramvajskim linijama (1, 5, 10) i na 500 autobusa, neće se zaustaviti samo na kopnu. Svoje prisustvo širi na 13 italijanskih aerodroma, 350 metro stanica i vozova u Milanu, Rimu, Đenovi i Breši, stvarajući univerzum Salone del Mobile i njegove zajednice širom Italije.
Ova kampanja koristi originalnu i savremenu ikonografiju kako bi vizuelno predstavila treću fazu komunikacijskog projekta sajma, koji se temelji na pažljivom slušanju javnih razgovora i razgovora sa ekspertima. AI je iskoristio emocionalne nijanse - kao što su poverenje, želja, empatija, kao i racionalne komponente poput kvaliteta dizajna, funkcionalnosti, kreativnosti i održivosti - pretvarajući ih u boje i oblike koji simbolički vode ka događaju.
Kampanja nije samo način komunikacije; ona simbolizuje i pokret. Pokret je ključna reč koja opisuje današnji Salone - njegov put evolucije i inovacije. Novi slogan kampanje "Gde se iskustvo razvija" nadilazi ideju da je sajam samo destinacija, ističući da je to mesto gde se dizajn kroz iskustvo događa, razvija i definiše budućnost.
Izbor tramvaja kao sredstva komunikacije u Milanu ima dublje značenje. Tramvaj nije samo deo gradske svakodnevice, već je i ikonski simbol i referentna tačka Milana, predstavljajući vezu između grada i Salone del Mobile.Milano. Kao globalni događaj, sajam je integralni deo milanske kulture i identiteta, povezujući ljude, ideje i kreativnost iz celog sveta i usmeravajući dizajn ka budućnosti, dok istovremeno održava čvrstu vezu sa svojim korenima i gradom koji je doprineo njegovoj veličini.
Milano, kao domaćin ovog prestižnog događaja, još jednom je potvrdio svoju centralnu ulogu u svetu dizajna, ističući značaj inovacija, zajednice i kulturne baštine u oblikovanju budućnosti dizajna.
Salone del Mobile.Milano 2024. godine još jednom pokazuje svoju predanost inovacijama i sposobnost da bude platforma na kojoj se dizajn ne samo predstavlja, već i evoluira, ostavljajući neizbrisiv trag na globalnoj sceni.