Bez obzira na to koliko često koristite svoju kućnu kancelariju, njeno čišćenje i organizovanje može učiniti vaše vreme tamo produktivnijim i prijatnijim.
Gomila radnog papira je dokaz da stvari izmiču kontroli, odnosno da uporno radite stvari koje zapravo ne želite da radite. Iskoristite svaku priliku dok radite od kuće da svoj radni kutak dovedete u formu. Ovaj plan će vam pomoći da očistite nered i uspostavite sisteme koji će vam olakšati da stvari izgledaju dobro tokom cele godine.
Najpre napravite plan napada! Koliko je velika vaša kućna kancelarija i koliko je puna stvari? To će načiniti veliku razliku u tome koliko vremena ćete morati da odvojite kako biste je vratili u normalno stanje. Ako redovno koristite kućnu kancelariju, ili ako je vaša kućna kancelarija velika ili je nagomilala mnogo nereda, planirajte da provedete nekoliko dužih perioda tokom vikenda i nastavite sa kraćim zadacima tokom nedelje.
Ako je to mali prostor ili nije previše pretrpan, možda ćete moći da sprovedete plan u toku samo jednog vikenda. Uostalom, 7 dana je sasvim dovoljno da sve u vašem omiljenom radnom kutku bude kao pod konac. U našoj galeriji pronađite savete i ideje koje vam u tome mogu pomoći.