Ova kancelarija se opredelila za crnu boju zidova, smelu kombinaciju nameštaja i neverovatno originalne akcente kako bi naglasila misiju kompanije.
A kako je u pitanju mesto rezervisano za globalnu marketinšku firmu, bilo je i sasvim dovoljno prostora za eksperimentisanje sa svim mogućim i nemogućim stilovima, bojama, završnim obradama i nameštajem koji je samo upotpunio celu priču.
U pitanju je dvospratna kancelarija kalifornijske firme Traffik koja, kao što ćete i sami videti, na maestralan način kombinuje elemente gostoprimstva, maloprodaje i tipičnog radnog mesta. Dizajn obuhvata veoma javnu lokaciju koja u potpunosti koristi prednosti ograničenog prostora i nezgodnu konfiguraciju prvog nivoa.
Na samom ulasku, dočekuje nas recepcija koja neodoljivo podseća na moderan, urbani hotel a ne na strogo i jasno definisano radno mesto. Ovaj deo kancelarije ima naglašene plafone koji obezbeđuju povišene platforme i pomažu da se prostor okolnog tržnog centra transformiše u okruženje specifično za agenciju i njen rad.
Naglasak je na jednostavnim metalnim okvirima, cigli, drvenim podovima i kožnom nameštaju. Svi ovi elementi definišu prostor koji sadrži velike stepenice, biblioteku i „koktel salon“ za saradnju. U neku ruku se može reći da ovaj nesvakidašnji dizajn zapravo obuhvata i sve ljude koji se kreću kroz prostor.
Crna boja koja prožima radne zone ima za cilj da naglasi intimnost, dok umetnička dela, smela grafika, boje i dizajn osvetljenja igraju važnu ulogu u razbijanju tame. Tačnije, ambijentalna tama omogućava da boje, karakteristike i teme različitih prostora budu efektivnije i dramatičnije.
Gde god je to bilo moguće, dizajn je nastojao da izazove prostora obrne u svoju korist. Stvarni radni prostori su minimalni i dizajnirani skoro kao male biblioteke sa dugim stolovima, što unapređuje stalnu interakciju i saradnju zaposlenih.