Za dizajn K-apoteke u Turskoj namerno je odabrana mint zelena boja kako bi se izbeglo stvaranje osećaja “higijenske beline” koja inače vlada u medicinskim prostorima.
Proces dizajna je izgrađen na konceptu wellnessa – vođen je motivacijom da budete dobro, da se osećate dobro i da svakodnevno ulažete u sopstveno blagostanje. Prostor je sastavljen od udobnih, mekih i prirodnih oblika i materijala, pa se slobodno može reći kako apoteka zapravo podržava holistički pristup zdravlju koji je postao prilično popularan tokom pandemije.
Reč je o prostoru od ukupno 85m2 koji je podeljen na dva dela: veći, izložbeni od 65m2, i manji servisni prostor od 20m2. Prostor za izlaganje se sastoji od prostora za prodaju medicinskih lekova i izložbenog prostora za farmaceutske proizvode koji nisu lekovi, dok su uslužni prostori laboratorija, salon za odmor, kuhinja, toalet i skladište. Prostor za prodaju medicinskih lekova odvojen je od ostatka apoteke radnim šalterima koji služe kao fizička prepreka, ali i dalje pružaju lep vizuelni kontakt.
Pultovi su projektovani u odnosu 1:2, naglašavajući osovinu prolaza ka uslužnim prostorima koji se nalaze na zadnjem delu apoteke. Oni takođe pomažu u podeli radnog prostora farmaceuta i drugih zaposlenih. Područje za izlaganje je dizajnirano da bude prostrano i omogući kupcima da udobno pregledaju proizvode i ćaskaju dok čekaju.