Sa visokim tavanicama, obiljem prirodnog svetla i prostranim rasporedom stana, dupleks Endruja Meklaughlina je san većine Njujorčana...
Ali, kod umetničkog kolekcionara i njegove devojke Larise, ovaj stan je budio neopisivu želju za renoviranjem. Gornja spavaća soba je bila mračna nalik pećini, dok su kuhinja i kupatila predstavljala zastarela i pretrpana mesta. Novi stan ovog para uopšte nije predstavljao na pravi način njihov moderan džet set način života.
Tu na scenu stupa Décor Aid, veoma pristupačna služba za dizajniranje enterijera, koju je Endrju uposlio na izvršenju ključnog renoviranja i dizajniranju njihovog stana. Pošto on radi od kuće, bio mu je potreban prostor koji mora biti komforan i funkcionalan. Iako ni jedno od njih nije preterano dobar kuvar, on i Larisa vole opuštena okupljanja i želeli su da otvore sprat između kuhinje, trpezarije i dnevne sobe, ali je pored svega Endrujova najveća želja bila da se celokupan dizajn savršeno prilagodi njegovom voljenom ljubimcu, desetogodišnjem buldogu Harperu.
U toku sledećih osam meseci tim kompanije Décor Aid je kreirao savremeni prostor, koji je ujedno uglađen i prijateljski nastrojen prema kućnom ljubimcu. Kuhinja i kupatila su potpuno ogoljeni, zamenjeni čistim dizajnom aerodinamičnih linija,vođenim crno belom paletom radi dramatičnijeg i kontrastnog izgleda. Cementne pločice su dodale grafički dodir podovima, dok je ostatak ovih površina u stanu ponovo urađen u drvetu.
Dodali su još dva interna prozora spavaćim sobama i pustili svetlost da obasja ove, do tada dosadne i tamne prostorije. U dnevnom boravku je postavljen kamin od poda do plafona, sa gvozdenim i cementnim finišima, dok su čelične ograde dodate stepeništu, kako bi istakle i predstavile na najbolji način suštinski industrijski izgled ove stambene jedinice.
Pošto je par počinjao od nule, firma Décor Aid je unela potpuno nov nameštaj, koji je postao garderober čitavog prostora. Oni su se oslonili na ploče orahovog drveta ručne izrade, sa kojima su obezbedili sasvim dovoljno prostora za odlaganje stvari, kao i stilski bife u sklopu bara namenjenog zabavama.
Lusteri Lindzi Adelman, Vitra Panton trpezarijske stolice i tepisi iz kolekcije Toma Diksona dizajnirani za Rug Company, zajedno dodaju sofisticiranu, urbanu notu dizajnu. Verovatno najvažnija investicija prilikom renoviranja je bila teška ugaona garnitura, koja je ručno izrađena i postavljena teškim tkaninama za gledanje televizije zajedno sa Harperom.
N.Đ.