Ovaj mladi umetnik obožava da kreira dela koja ujedinjuju skromne, ali i interaktivne objekte, u nešto što je karakteristično samo njima, stvarajući tako umetnost koja je prepoznatljiva i intrigantna, dok je sa druge strane u svojoj biti veoma jednostavna.
Koliko god da prihvata konvencijalnu umetnost i stvaralaštvo, njegov Fusion Frame je umetnost koja popunjava onaj deo njegovog bića koji kaže "ne" konvencionalnom. Po njegovom shvatanju ne samo da je u redu biti avangarda, već je to i potpuno ispravno, pritom čak ignoriše konvencijalnost tako što spaja komade i uživa u neograničenim mogućnostima kreiranja, i odbija da bude vezan bilo kojom rečju umetničkog govora.
Traženje jedinstvenog rama je dovelo do toga da provede ceo dan u šumama centralnog Oregona, sa misijom pronalaženja prave grane drveta, koja će se uklopiti na pravi način sa ramom za slike, i biti prijatna sama po sebi. Svaki od ovih projekata u svojoj izradi uključuje obradu drveta, farbanje i pomalo oblikovanja. Posvećujući sate oblikovanju rama, koji u jednom komadu umetnosti sadrži sve elemente kako prirodne, tako i ljudskom rukom izrađene, i na najlepši način prikazuje obilje mašte, dok u isto vreme nagrađuje, jer u sebe unosi toliko mnogo života.
Glavne komponente Fusion Frames predstavljaju reciklirane grane drveta, ili korenje, i drveni ram. “Uvek sam cenio staro, mrtvo drveće, a još više njihove grane. Što više karaktera poseduju to je bolje za moja dela. Oduševljen sam činjenicom da sam pronašao način kako bi ih iskoristio u svojim kreacijama, pritom se oslanjam na mnogo različitih vrsta drveta kao što su bor, centralnooregonski manzanit, kleka, jasika, kalifornijska vinova loza, koji zajedno predstavljaju samo neke od mojih favorita. Takođe me je odmah privukla i lepota starih, ali posebno antikvitetskih ramova za slike,” izjavio je umetnik.
Danijel Koks koristi ramove svih tipova, od koji su po neki stari i do 150. godina, čineći njegovu kolekciju Fusion Frame mnogo interesantnijom. Solidna konstrukcija ovog dizajna, zadivljujuća patina i jedinstveni detalji prikazuju jak karakter i veliku istoriju, dok u isto vreme nateraju svakoga da se zapita dok ih gleda, kakve bi sve priče mogli da ispričaju o svemu što su prošli tokom godina kada bi samo mogli da govore. Osnovni cilj umetnika je bio da spoji zajedno stav i karakter, i reflektuje ih kao jedno. Ostale komponente koje su korišćene u procesu izrade ovih prelepih umetničkih dela su boje, mrlje, spajajući agensi i oni za oblikovanje, sitna šrafovska oprema, uz široku upotrebu raznih stolarskih mašina i alata.
N.Đ.